
Korisnici širom svijeta prijavili su jutros probleme na IT mrežama, koje je prouzrokovalo obavljanje brojnih redovnih poslovnih zadataka na globalnom nivou.
Kao mogući razlog navodi se problem u radu servisa zasnovanih na Cloudu, a pošteđeni nisu bili bankarski sistemi, mediji, aerodromi, željeznice, što je između ostalog prouzrokovalo probleme u odvijanju redovnih televizijskih programa, ali i avionskih letova.
“Istražujemo problem koji utiče na sposobnost korisnika da pristupe različitim Microsoft 365 aplikacijama i uslugama. Radimo na preusmjeravanju pogođenog saobraćaja na alternativne sisteme kako bismo ublažili uticaj na što brži način“, navodi se u saopštenju Microsofta objavljenom u ranim jutarnjim satima, dodajući da se nastoji vršiti preusmjeravanje pogođenog saobraćaja na zdrave sisteme.
Informatički stručnjak Marko Rakar gostovao je u Novom danu na N1 Hrvatske, a čiji program u Bosni i Hercegovini se suočio s problemima u radu, te je dao pojašnjenje problema.
Rakar kaže kako je tijekom noći kompanija CrowdStrike poslala ažuriranje softvera. “To je anti-visrusni softver koji je dizajniran za rad u cloud okruženju. On se nalazi u većim kompanijama koje se oslanjaju na cloud rješenja. Problem oko ovoga je u tome što je nakon primjene ažuriranja računalo krene u tzv. bootloop, on se pokušava resetirati svakih nekoliko minuta”, rekao je.
Prema njegovim riječima teško će biti razriješiti ovaj problem jer će zahtijevati ručnu intervenciju na hiljadama servera. Međutim, ističe da sigurnost nije ugrožena, ali normalno funkcionisanje jeste kod poslovnih korisnika, dok privatni korisnici ne bi trebali biti zahvaćeni ovim problemom.

